Prietenia’s Weblog

aprilie 10, 2008

Filed under: Mesaje de dragoste — prietenia @ 1:37 pm

 

Astept o raza sa-mi patrunda in suflet, sa ma lumineze si sa-mi spuna „te iubesc!”, iar acea raza sa fie vocea ta dimineatza..dar se pare ca nu o voi avea … 😐 Adaugat de tyrone

Aseara te-am visat…Numar orele ce trec si ma rog mereu la stele,stiu ca numai glasul tau e salvarea inimii mele.Adaugat de Marcel

1.a)Crezi in dragoste la prima vedere sau mai trebuie sa ma vezi o data?

b)Imi dai o poza,sa-i arat mosului ce vreau de Craciun?

c)O sa ma saruti sau trebuie sa mint in jurnal?

Nu fii trist nici suparat pt ca viata e scurta si trebuie traita din plin…chiar daca nu cu cine vrei tu,gandeste-te ca e loc pt altcineva.

Ar fi inutil sa-ti spun cat de mult te iubesc,fiindca suntem una si aceiasi persoana,dar tu iubirea mea,ma ineci in cele mai adanci abisuri dar nu si imposibile si ma lovesti cu cele mai scumpe cuvinte,de asta te iubesc atat de mult,as vrea sa prind aripi sa zbor pana la tine si sa ne iubim cum se cuvine.

Fara tine parca soarele nu mai are stralucire,noaptea e atat de intunecata si rece,fara o iubire adevarata zic eu ca viata nu ar avea sens.Adaugat de Geo

Cat inima bate e datorita tie,cand gandul mi-e la tine si tu nu esti langa mine,sufletul imi sufera enorm de mult.Te sarut din toata inima!Adaugat de Geo

Pe zi ce trece te iubesc tot mai mult,esti oxigenul pe care daca-l pierd am sa mor,ti-as darui cel mai pretios cadou din lume dar mai pretios dar,ca dragostea mea nu exista,sper sa-ti dai seama de asta.Adaugat de Geo

Esti o bucata de raza,rupta din soare si cazuta pe pamant,pt a-mi fura inima si sufletul,pierdut in splendoarea frumusetii tale,eu la tine mereu ma voi gandi pt ca tu esti acea raza de soare care-mi va lumina calea.

Inima mea e un templu…intri…te rogi..si daca meriti ramai…tu niciodata nu ai intrat,nu te-ai rugat si totusi ai ramas…

Tu esti visul meu…unicul meu vis…as vrea sa te atrag in valtoarea pasiunii,sa te strang asa de tare incat tu si eu sa devenim un singur suflet.

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un comentariu

Creează gratuit un site web sau un blog la WordPress.com.